Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

Top Dialog

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Zajmujemy się świadczeniem usług typu: call-center.
Mamy bogate doświadczenie szczególnie w umawianiu spotkań handlowych dla branż technicznych i nowych technologii jak:
• Energia Odnawialna / Kolektory słoneczne / Fotowoltaika / Pompy ciepła / Rekuperacja
• Operatorzy Energetyczni / dostawcy
• Operatorzy Telekomunikacyjni / stacjonarni oraz komórkowi
• Producenci / Sprzedawcy systemów grzewczych - piecy

Dzięki nam – nasi Kontrahenci zyskują szybki i łatwy dostęp do grupy odbiorców zainteresowanych ich produktem/usługą. Natomiast Handlowcy mogą realizować swoje cele sprzedażowe i odwiedzać potencjalnych klientów, których dla nich zdobyliśmy. Takie rozwiązanie to również oszczędność czasu i nakładu pracy wielu innych osób w osiągnięciu sukcesu.

Branża

Obszar działania

Zachodniopomorskie, Lubuskie, Mazowieckie, Lubelskie, Podkarpackie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Małopolskie, Opolskie, Śląskie, Dolnośląskie, Świętokrzyskie, Podlaskie, Łódzkie, Pomorskie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak Top Dialog
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

Pozyskiwanie klientów dla Twojej firmy

Polska - Katowice

Jako firma call-center zajmujemy się umawianiem na spotkania klientów indywidualnych oraz biznesowych. Ułatwia to pracę Państwa handlowcom, dostają Państwo osoby spełniające dane kryteria, listę kontaktów wstępnie zainteresowanych danym produktem/usługą . Mamy konkurencyjne ceny oraz wysoką jakość świadczonych usług. Zapraszam do współprac...

Rozwiń

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Młyńska 5/3, 40-098 Katowice

WWW

top-dialog.pl

Telefon

535 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy TELEFONICZNA OBSŁUGA PRZEDSIĘBIORSTW DIALOG SPÓŁKA CYWILNA
Data rozpoczęcia działalności 2014-03-03
NIP 6342825333
Regon 243495855

Siedziba

Kraj Polska
Województwo ŚLĄSKIE
Powiat Katowice
Gmina Katowice
Miejscowość Katowice
Kod pocztowy 40123
Poczta Katowice
Ulica ul. Bolesława Czerwińskiego
Numer nieruchomości 6

Kontakt

Telefon kontaktowy 535880155
Email BIURO@TOP-DIALOG.PL
Strona www WWW.TOP-DIALOG.PL

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 019 - Spółki cywilne prowadzące działalność na podstawie umowy zawartej zgodnie z Kodeksem cywilnym
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Rodzaj rejestru lub ewidencji 099 - PODMIOTY NIE PODLEGAJĄCE WPISOM DO REJESTRU LUB EWIDENCJI
Data wpisu do bazy REGON 2014-03-04
Data wpisu do rejestru ewidencji 2014-03-04
Data powstania 2014-03-03
Data rozpoczęcia działalności 2014-03-03
Data zakończenia działalności 2021-07-31
Data skreślenia z regon 2021-09-14

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
8220Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
Przeważające PKD

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.