Zajmujemy się świadczeniem usług typu: call-center.
Mamy bogate doświadczenie szczególnie w umawianiu spotkań handlowych dla branż technicznych i nowych technologii jak:
• Energia Odnawialna / Kolektory słoneczne / Fotowoltaika / Pompy ciepła / Rekuperacja
• Operatorzy Energetyczni / dostawcy
• Operatorzy Telekomunikacyjni / stacjonarni oraz komórkowi
• Producenci / Sprzedawcy systemów grzewczych - piecy
Dzięki nam – nasi Kontrahenci zyskują szybki i łatwy dostęp do grupy odbiorców zainteresowanych ich produktem/usługą. Natomiast Handlowcy mogą realizować swoje cele sprzedażowe i odwiedzać potencjalnych klientów, których dla nich zdobyliśmy. Takie rozwiązanie to również oszczędność czasu i nakładu pracy wielu innych osób w osiągnięciu sukcesu.
Zachodniopomorskie, Lubuskie, Mazowieckie, Lubelskie, Podkarpackie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Małopolskie, Opolskie, Śląskie, Dolnośląskie, Świętokrzyskie, Podlaskie, Łódzkie, Pomorskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Jako firma call-center zajmujemy się umawianiem na spotkania klientów indywidualnych oraz biznesowych.
Ułatwia to pracę Państwa handlowcom, dostają Państwo osoby spełniające dane kryteria, listę kontaktów wstępnie zainteresowanych danym produktem/usługą .
Mamy konkurencyjne ceny oraz wysoką jakość świadczonych usług.
Zapraszam do współprac...
Nazwa firmy | TELEFONICZNA OBSŁUGA PRZEDSIĘBIORSTW DIALOG SPÓŁKA CYWILNA |
Data rozpoczęcia działalności | 2014-03-03 |
NIP | 6342825333 |
Regon | 243495855 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | Katowice |
Gmina | Katowice |
Miejscowość | Katowice |
Kod pocztowy | 40123 |
Poczta | Katowice |
Ulica | ul. Bolesława Czerwińskiego |
Numer nieruchomości | 6 |
Telefon kontaktowy | 535880155 |
BIURO@TOP-DIALOG.PL | |
Strona www | WWW.TOP-DIALOG.PL |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 019 - Spółki cywilne prowadzące działalność na podstawie umowy zawartej zgodnie z Kodeksem cywilnym |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 099 - PODMIOTY NIE PODLEGAJĄCE WPISOM DO REJESTRU LUB EWIDENCJI |
Data wpisu do bazy REGON | 2014-03-04 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2014-03-04 |
Data powstania | 2014-03-03 |
Data rozpoczęcia działalności | 2014-03-03 |
Data zakończenia działalności | 2021-07-31 |
Data skreślenia z regon | 2021-09-14 |
Kod PKD | Nazwa |
8220Z |
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) Przeważające PKD |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.